koliten

Alla inlägg under december 2009

Av koliten - 31 december 2009 11:57

God förmiddag, jag har vart vaken sen nio, för har typ inte kunnat sovit i natt   har gjort en chokladkola paj, som vi ska ha ikväll.   dom första gästerna kommer klockan halv fem för dom ska hjälpa mamma och pappa och göra mat, sen kommer resten vid sex. fast pappas jobba kompis kommer någon gång på förmiddagen. så nu ska jag försöka sova lite innan dom kommer så jag orkar vara uppe i natt.  

Av koliten - 31 december 2009 01:25

har nyss bäddad klart i sägen, och nu ska jag själv bädda ner mej i sägen   så GODNATT, sov gott.  

Av koliten - 30 december 2009 23:03

förlåt att jag inte har skrivit något idag. va med älskling till tre och då började jag städa mitt rum och vid fem åkte jag och pappa till willys och handlade mat. Efter det blev det hem och åt sen kollat tv och jag har fixat mina naglar   blev inte som jag har tänkt mej, men dom blir fina ändå   bilder kommer sen när dom helt klara. imorgon är det nyår, då blir det massa folk här hemma. skulle helst inte vilja vara hemma efter jag ätit mat men finns ingen man kan vara med eftersom alla är upptagna  ,slutar väl med att jag är med min bror hahahahha     Men nu ska jag och pappa kolla på göta kanal 1.Gonatt  

Av koliten - 29 december 2009 20:33

maten blev jätte god. Efter maten åkte pappa och jag och slängde sopper sen åkte vi hem och hjälpte morfar och min morbror att bära en soffa som morfar har fått av oss. efter det åkte vi med morfar och morbror hem till morfar och lämnade soffan . efter det åkte vi och hyrde film som jag och älskling ska se ikväll.  men nu ska jag måla naglarna innan älskling kommer, och han kommer typ nio. kommer inte skriva mer ikväll. Godnatt  

Av koliten - 29 december 2009 16:18

nu är jag hemma igen, jag handlade lite mat och hittade också ett jätte snygg nagellack, kosta bara 20 kr   ska snart göra middag, det blir potatis och purjolökssoppa. har aldrig gjort det förut så får se hur det går   ikväll kan jag fixa mina naglar eftersom har det nagellacket jag behöver. men nu ska göra middag, önska mej lycka till  

Av koliten - 29 december 2009 11:48

godmorgon    idag ska jag ner till centrum igen, ska handla lite mat och sen ett nagellack. sen blir det hem och fixa lite i rummet innan älskling kommer   vet fortfarande inte vad jag ska göra på nyår, ska iaf vara hemma och äta middag med alla. men nu måste jag gå och duscha.  

Av koliten - 28 december 2009 22:22

ska snart gå och sova lite. men innan det ska jag skriva ett kort inlägg. Ikväll har jag kollat film med mamma och pappa och sen bara slappat. har inte gjort kina naglar eller mitt rum än. men det blir imorgon på dagen   Imorgon ska jag också vara med älskling han ska sova här, fast han kommer inte till mej fören på kvällen. Men nu ska jag gå och äta något.Godnatt  

Av koliten - 28 december 2009 15:08

nu är jag hemma igen. jag hittade en jätte snygg bh som jag köpte och köpte  också templatesfor french manicure. så ikväll blir det fixa nagla och städa rummet. Kom igen nu och fråga fråger...det är ju tråkigt att ha fråge stund om ni inte ens kan ställa en fråga    

Presentation


En tjej på 16år som skriver om livet i hel het

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

klocka

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

loggbok

plus i kassan

plusikassan.se

Lnk juice

bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards