koliten

Alla inlägg under februari 2010

Av koliten - 28 februari 2010 22:35

 Gokväll

Ikväll har jag spelat bingolott vann inget   sen har jag druckigt varm choklad och packat inför idrotten imorgon. ska snart sova. saknar min älskling  Men nu ska jag sova är skit trött.Godnatt  

Av koliten - 28 februari 2010 17:44

Det blev ingen centrum idag, jag orkade inte gå ner ditt. så jag har hjälpt pappa. vi va uppe på garge taket och tog bort snö. sen så har jag bara degat i soffan. Ikväll blir det bingolott som jag och mamma alltid spelar på söndagar. vet jag är liote konstig med vafan man kan ju vinna pengar:  Ska även kanske sätta på mina lösnaglar för en gång skull. Ska också packa inför idrotten imorgon så slipper jag göra det imorgon på morgonen.Hejdå  

Av koliten - 28 februari 2010 13:26

Hejsan  

Vakna imorse av att resten av ute taket ramla och pappa va ute och försökte fixa det. men det gick inte så bra själv. så morfar, per och niklas kom hitt och hjälpte pappa. Så nu är det ner taget. Mendans dom gjrode det så snacka jag, mormor, evelina och mamma och fikade. Dom drog vi tolv och då duschade ajg. och nu har jag fixat klart mej. ska äta lunch sen dra ner till centrum och kolla runt lite. efter det vet jag inte vad jag ska göra, bllir väl plugga lite.   men ska äta lunch nu.Hejdå  

Av koliten - 27 februari 2010 23:36

Hejsan   Jag hann rensa klart till åtta. Så ikväll har jag kollat tv och bara tagit det lugnt. HÄnder inte så mycket här hemma på kvällarna. Vårt tak på uteplatsen ramla in ikväll så pappa har fått sprungit upp och ner hela kvällen, tycker synd om han för först sprack vårt ute tak så han har fått taigt bort snö från de hela dagen sen så braka det ner nu på kvällen. så han fick forsätta hålla på me det. men nu är han klar. tycker verkligen synd om han eftersom det är ganska tung med blötsnö   Men nu ska jag sova för imorgon är det en ny dag. Hejdå  

Av koliten - 27 februari 2010 19:34

Hejsan. Tar en paus i mitt rensade. Jag håller på att rensa garderoben.  måste va klar åtta, men det är jag nog. Har hållt på sen halv fyra typ börjar bli lite trött i armarna. ikväll blir det sitta med familjen och kolla på melodifestivalen och mysa. Men nu msåte jag fortsätta, tittar in senare.Hejdå  

Av koliten - 27 februari 2010 15:08

sitter vid pappas data just nu. Min data har gått sönder. eller den funkar itne att ladda. så pappa ska snacka med hans kompis om dom har en ny eller ett nytt batteri till min data. Men ska använda min gammla data så länge.

Igår va jag med julia vi gjorde ansiktsmasker och kolla tv. Vid tolv kom älskling och julia gick hem. Vi somnade typ vid två. Vakna imorse av att chippen ville ut vid nio, så var bara klä på sig och gå ut med honom. efter det så fixa jag lite hemma sen gick jag och la mej igen. vaknade vid elva sen igen. Vid ett så drog älskling hem och jag har bara tittat tv och försökt få igång min data sen dess. Men nu ska jag rensa min garderob och fixa min gammla data. Hejdå  

Av koliten - 27 februari 2010 14:46

hejsan, min data har typ gått sönder, den går inte att ladda men nu har jag fått i lite ström, men skriver så fort pappa har fixat det.Hejdå:)

Av koliten - 26 februari 2010 18:41

Hejsan, idag har jag och julia bara suttit vid data'n och kollat tv. Inte så mycket att skriva om direkt. Ikväll ska jag och julia vara hemma hos mej och ha mys kväll. vi ska kolla let's dans, göra ansiktsmasker och fixa naglar. Men nu ska jag och chippen gå en sväng till farmor och farfar innan julia kommer.Hejdå  

Presentation


En tjej på 16år som skriver om livet i hel het

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

klocka

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

loggbok

plus i kassan

plusikassan.se

Lnk juice

bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards