koliten

Alla inlägg under januari 2010

Av koliten - 31 januari 2010 11:48

Hejsn

Igår var jag med julia, först satt vi inne och tittade på klänningar och skor och snacka mycket. sen vi elva drog vi ut och träffade Alexander, Kenny och Marcus. dom va jätte tråkiga men innan dom kom så hoppade jag och Julia i snöhögar det va as roligt, vi försvann med bena när vi hoppade. Sen vid tolv kom mamma och hämtade oss så körde vi hem julia. och när jag kom hem så degade jag bara i sängen och tittade tv.

Idag ska jag först till Sabina och fira henne för hon fyllde 18 år fredags. sen efter det ska jag kanske dra och sola med Sarah. Sen ikväll har jag ingenanning om vad jag ska göra. Men nu måste jag äta lunch innan jag dör av hunger. Hejdå  

Av koliten - 30 januari 2010 15:09

Hejsan

Kom nyss hem från stinsen, hittade faktiskt lite saker. vi mötte mammas kompisar lotta och håkan så vi fikade med dom. sen åkte vi till willys och där träffa mamma också sin kompis och sen stanna vi på  donken för ajg va skit hungrig. Sen blev det hem. Så nu ska jag ta det lugnt. ikväll så ska jag kanske vara med julia, men annars är det ingenting planerat. Men nu ska jag kolla lite bloggar. Hejdå  


Jag gillar att göra smycken,så köpte lite så jag kunde göra ett plus att jag köpte så ag kunder sortera mina pärlor lite. Sen köpte jag två örhängen från glitter och hårspännen från glitter

  Ett deadem* stvaning* från gina för bara 20kr:O Kosta i vanliga fall 199kr

  Kjol frång, ginatricot men den ska jag lämna tillbaka den satt inge  bra .

  Jag köpte även tre par skit snygga stringtrosor som jag inte lägger upp på bloggen, FDom kosta 20kr st blev as glad för det:D

Av koliten - 30 januari 2010 09:18

Godmorgon:)

Jag gick upp kvart i nio, för jag, mamma och pappa ska åka till stinsen ich handla. har egentligen ingen tid att skriva men kastar in ett snabbt inlägg. Men nu ska jag fixa klart mej sen åker vi. Kanske blir ett inlägg via mobilen om inte ås hörs vi när jag kommer hem.Hejdå  

Av koliten - 29 januari 2010 23:27

Godkväll  


Tacosen va jätte god. Efter det blev det titta tv och sen följde jag med pappa ut med chippen. var riktigt skönt och va ute och gå lite. När vi kom hem så åt jag en godis och då fastnade min lösa tand lite i godisen så den blev lösare, då drog jag ut den helt i stället. Och den tanden skulle jag dra ut hos tandläkaren för att det kom en tand under den. Men nu slipper jag det  

Mammas kompis Lotta och håkan har vart här och fikat. och dom gick kanske för en timme sen.Och jag degar bara vid datan just nu. ska snart sova för imorgon ska jag åka med mamma och pappa till stinsen och handla lite kläder. Vi hörs imorgon.Godnatt  

Av koliten - 29 januari 2010 17:08

Hejsan

kom nyss hem från vart på vivo och handla godis, munkar och gräddfil till middagen har även hämtat ett paket. Så nu har jag ny mascara   Idag har jag bara sovit. sov från halv ett till halv fyra. Men är fortfarande trött  Ikväll blir det vara hemma och försöka hitta på något roligt själv. Varför är alla så tråkiga på helger för?   Men nu ska jag iaf kolla tv och sen äta en god middag bestående av Tacos, va as länge sen jag åt det och det är as gott 


   

Av koliten - 29 januari 2010 10:05

Hejsan jag sitter i skolan och jobbar på för fullt, har gjort bilden, fysiken och gjort lite matte. Alla andra i klassen är på bcjf och tittar men jag kände att jag inte orkade gå runt där nere. så jag gick till skolan och jobbade ikapp i stället. Men jag har grymt ont i magen så ska jag ska göra tre tal till i matte sen gå hem. men jag ligger inte efter nu iaf  Hejdå hörs sen   

Av koliten - 28 januari 2010 18:49

Hejsan, idag har jag vart hemma, därför jag inte bloggat. Jag har bara tagit det lugnt och tittat film. Har även tagit kort på chippen när han va ute i snön på baksidan.   Har vart med kim också. han är alltid så snäll och kommer och överraskar mej när jag är sjuk. Vi har bara kollat film. Jo juste jag gjorde hårinpackningen idag också. Ikväll ska jag plugga och göra en ansikstmask om jag orkar. ska även titta på robinson. Men nu ska jag titta tv lite. Hejdå  

Av koliten - 27 januari 2010 22:16

Hejsan  


Nu ska jag sov. Men innan ska jag berätta lite om kvällen. 
Ikväll har jag tittat tv och plugg. Och ätit äppelpaj. och nu är jag sur och för min tv cpar.   Men nu ska jag sova.Godnatt  

Presentation


En tjej på 16år som skriver om livet i hel het

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

klocka

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

loggbok

plus i kassan

plusikassan.se

Lnk juice

bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards