koliten

Alla inlägg under mars 2010

Av koliten - 31 mars 2010 22:41

Hejsan, det gick bra på öppethuset. jag satt och plugga no. efter det åkte vi hämta chippen hos mormor. sen så har jag följt med pappa till sopptippen( hade ignet annat för mj just då) sen så har jag bakat kakor igen och ätit varma mackor och tittat på CSI.  Imorgon är jag ledig så funderar på att följa med pappa till jobbet eftersom han jobbar halv dag. Då kan man passa på att gå i kista centrum en stund också. Men nu ska jag sova för har grymt ont i huvudt och är trött.Godnatt  

Av koliten - 31 mars 2010 15:03

  


Nu har jag fråge stund på  bloggen. Kommer ha den fram tills jag har  misnt fem frågor:)

Av koliten - 31 mars 2010 14:47

Nu är jag hemma igen. Men ska bara vara hemma typ två timmar:P Orkar inte öppethus, vi ska ha lektioner mellan fem och åtta.Jätte tråkigt. Kommer inte bli ett längre inlägg. hejdå  

Av koliten - 31 mars 2010 14:47

Nu är jag hemma igen. Men ska bara vara hemma typ två timmar:P Orkar inte öppethus, vi ska ha lektioner mellan fem och åtta.Jätte tråkigt. Kommer inte bli ett längre inlägg. hejdå  

Av koliten - 31 mars 2010 11:31

Hejsan, jag är hemma på en lunch som varje dag:P Idag blir det korv:P Juste imorse så lånade jag mammas stegräknare. Just nu är jag uppe på 2129 steg, bara typ 8000 kvar:P För ma ska ju gå tio tusen steg på en dag. Men jag kommer nog upp i det för ska snart tillbaka till skolan, sen va där ett tag sen hem och äta sen ner igen:p Då borde jag va uppe i tiotusen steg. Men nu måste jag äta så jag itne kommer försent till skolan.Hejdå  

  

Av koliten - 31 mars 2010 07:23

Godmorgon, inatt sov jag bra, sov i gäst sängen. Idag är det skola och efter den blir det hem lämna väska äta något sen till skolan igen för vi har öppethus. Men nu ska jag klä på mej och äta frukost. Hörs i eftermiddag.  

Av koliten - 30 mars 2010 21:32

Hejsan, idag kom älskling hit, så vi har sovit, ätit pizza och tittat tv. Riktigt mysigt må jag säga. Imorgon är det skola och sen på kvällen är det öppethus. Så blir hänga i skolan mycket imorgon:P Men på torsdag så är vi lediga vilket är skönt:D Men nu ska jag fortsätta titta på CSI och sen duscha efter det sova. Så Godnatt  

Av koliten - 30 mars 2010 12:00

Godmorgon, nu är jag vaken, blev hemma idag med. så idag blir det slappa och plugga. men tyvärr blir inlägget kort för chipper går runt och piper sså jag måste ut med honom nu.hejdå  

Presentation


En tjej på 16år som skriver om livet i hel het

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

klocka

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

loggbok

plus i kassan

plusikassan.se

Lnk juice

bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards