koliten

Alla inlägg under maj 2010

Av koliten - 27 maj 2010 10:52

Hejsan, sitter i skolan och jobbar so. patrik sitter bredvid mej och har prov och snäll som jag är så sitter stör jag honom:P Idag så slutar jag halv två grymt skönt, då blir det hem och sova för sov typ två-tre timmar i natt:P Sen så blir ut och gå med madde. Måste även plugga matte men det får bli om jag får tid över. Men nu måste jag jobba vidare.Hejdå  

Av koliten - 26 maj 2010 22:39

Hejsan, jag har vart duktigt ikväll:p

först så gjordet jag varma mackor till mej och pappa. vet kanske inte så nyttigt, men orkade inte göra något annat:p sen så blev det plugga matte som gick sådär. måste snacka emd läraren imorgon så jag förstår:p sen har jag tränat:D gjrode först på wii fit plus och sen gick jag ut ioch gick med pappa och chippen. Sen har jag bara slappat vid tv. men nu ska jag sova. Godnatt  

Av koliten - 26 maj 2010 16:51

tjabtjena =)

Har nyss tittat på high school musical tre. vet att jag är lite mobbad och tittar på såna filmer, men de är helt okej att titta på barn filmer tycker jag:D ska snart göra lite matte, sen börja med maten. jag ska nämligen börja ätta nyttigt och träna mer. Känner att jag itne är så nyttig av mej. Så idag ska jag göra något nyttigt till middag. Ska även börja sluta äta godis på vardagar. får se hur det kommer men hoppas på det bästa:D  sen så blir det träna yoga och kanske ut med madde, beror på om hon får tid. Hejdå 


Ska jag vara ärligt så gillar jag mina ögon  


  



Av koliten - 26 maj 2010 12:03

hejsan, nu är jag hemma på lunch. har nyss ätit två mackor och någon färdig låda, som var sådär:P ska nsart tillbaka till skolan och ha massa tråkiga lektioner:P sen efter blir det hem och plugga. ska kanske ut och gå med madde ikväll. Men måste drar  nu, såg att jag börjar om tio min.Hejdå  

Av koliten - 26 maj 2010 07:10

Godmorgon, idag vaknade jag före min klocka ringde:P men jag är ändå trött:P men det är bara kämpa på ändå. ska till skolan idag, sen vet jag inte vad som händer, blir väl typ plugga matte och träna:P men ska fixa mej.Hejdå  

Av koliten - 25 maj 2010 22:11

Hejsan.

Nu ska jag snart gå och lägga mej men ska först berätta lite snabbt om dagens händelse. Först efter skolan så pluggade jag matte, det gick sådära f´ör jag kunde itne allt så fick hjälp av pappa när han kom hem. efter det såå tränade jag,började med löpbandet i tio min sen så gjordet jag yoga i 20min. Första gången faktiskt. efter det så har jag bara slappat vid datan och tv:n. Har kollat på fotboll, det va hammarby mot jönköping. jag hejar itne på någon av lagen, men mamma känner en kille i jönköpings mamma. så skuelle titta på honom. Men nu måste jag sova, håller faktiskt på att somna här vid datan:PGodnatt  

Av koliten - 25 maj 2010 14:39

Hejsan, nu är jag hemma från skolan. Ska snart plugga lite matte efter det blir det träna lite. ska gå på löpbandet och ska kanske träna lite på wii fitplus också:P  men nu ska jag börja plugga, ville bara skriva lite snabbt.Hejdå  

Av koliten - 25 maj 2010 07:21

Godmorgon, tisdag idag usch. gillar verkligen inte tisdag man är jämt så trött och så är det tråkiga lektioner i skolan:( men som tur är det typ bara 2veckor kvar:D efter skolan blir det nog plugga om inget annat kommer i mellan:P får ingen stans men min data har typ gått sönder:( och jag har bara haft den i typ två månader, skärmen blir liksom randig i balnd. skit jobbigt, mne pappa ska lämna in den på lagning. men nu måste jag fixa mej.Hejdå  

Presentation


En tjej på 16år som skriver om livet i hel het

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

klocka

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

loggbok

plus i kassan

plusikassan.se

Lnk juice

bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards