koliten

Alla inlägg under april 2010

Av koliten - 30 april 2010 17:53

Hejsan, sitter hemma och fixar mej in för kvällen. ska dra till madde vid sju sen blir de ut:) Idag så har jag först va lite med ida sen drog jag ner till centrum för att byta min bok men de fanns inte så ska hämta den nästa veckan. Sen så drog jag hem och då fråga mamma om jag skulle ner till centrum så drog ditt med dom och sen blev de fika. efter de blev de dra till kungsängen och handla med mamma och pappa. Sen har jag bara vart hemma . hyrde avatar,  vet är lite sne med att se den men de skiter jag i:p så de blir kanske titta på den inatt när man kommer hem. Men nu måste jag verkligen fixa mej.Hejdå  

Av koliten - 30 april 2010 10:28

Godmorgon. idag är jag ledig från skolan:D och idag är de valborg:D fett nice blir dra ut med madde ikväll:D idag ska jag bara ligga i sängen och kanske dra ner till centrum och byta en bok:$   men sitter och funderar på vad jag ska ha på mej ikväll. alltid lika svårt att hitta något att ha på sig, och de ska typ regna och då är de ännu svårare. men nu ska jag börja fixa mej för att dra ner till centrum.Hejdå  

Av koliten - 29 april 2010 22:05

hejsan, idag har jag kollat tv och pluggat lite. skulle även till polissation och fixa leg men de va så många där så orkade inte vänta:P så ska fixa de någon anna dag:D sen så åkte vi och handlade vinduvor så gott:D efter de har de bara vart tv för mej, men nu ska jag gå och sova för är grymt trött.Godnatt  

Av koliten - 29 april 2010 09:38

Godmorgon. Idag är jag hemma från skola, har grymt ont i halsen. inte så roligt när de är valborg imorgon, och jag ville va ute med folk:s men om jag vilar idag så kanske jag hinner bli frisk till imorgon. så idag ska jag kolla tv, plugga, ska skriva om mobbning på svenska sen ska jag sova och måla mina naglar:$ kanske inte låter som vila men eftersom man kan göra allt i soffan så blir de typ vila:P Men nu ska jag iaf börja plugga.Hejdå  

Av koliten - 28 april 2010 21:58

Hejsan, nu har jag kollat på fuskbyggarna och pluggat. ska skriva om mobbning. Men jag har så grymt ont i halsen och är trött så ska jag och lägga mej.Godnatt  

Av koliten - 28 april 2010 16:06

Hejsan:) idag gick jag hem från skolan, för hade grymt ont i magen. så gick hem och sov och när jag vaknade hade jag ont i halsen:s hur lyckas man:p hoppas de går över för vill inte vara sjuk på fredag när de är valborg:D åter till idag, då har jag också pluggat, de är så tråkigt att plugga:S ikväll ska jag nog bara ta de lugnt och titta tv kanske plugga lite. men nu är min mat klar så ska äta lite:$ Hejdå  

Av koliten - 28 april 2010 07:23

Hejsan:)

Idag är det onsdag och jag ska till skolan:/ Men det ser ut och bli fint väder idag så lite glad kan man va iaf:P Idag blir det som sagt skolan sen efter skolan har jag ingenanning  vad som händer, något kanske de blir får man hoppas:D Men nu ska jag fixa mej.Hejdå  

Av koliten - 27 april 2010 15:02

Hejsan, idag  har jag sovit en stund. sen så har jag också legat ute i solen och solat, sammtidigt så har jag pluggat lite hk:P  sen vid halv tre gick jag in och pluggade hk, men känns som jag inte kommit någon stans:s men får väl plugga hela kvällen så jag blir klar med allt jag ska göra. hk ska vara klara 10/5 men om man är tidigare klar så kan man ta de lugnt och göra allt annat:D Men nu ska jag kolla lite film:DHejdå  

Presentation


En tjej på 16år som skriver om livet i hel het

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

klocka

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

loggbok

plus i kassan

plusikassan.se

Lnk juice

bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards