koliten

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av koliten - 1 juni 2010 21:10

Hej, har inte haft tid eller lust att skriva i bloggen.


Men i fredags efter skolan va jag med jonas och vi tittade tv och pratade. sen i lördag så va jag i barkaby med pappa och tittade på systemkamera, hittade en skit snygg:D sen i söndag så va jag hos farmor och åt tårta och sen pluggade jag också.

igår va jag i stan med madde och jonas, jag skulle handla lite men hittade ingenting förutom en tröja som jag bara köpte för att byta till för den jag hade på mej va skitig.


och idag så har jag först va i skolan, sen efter de va jag hem en snabbis och sen ner till frissan och prata om hur vi ska göra mitt hår på lördag då de är bal:D Sen har jag sovit. sov mellan halv sex och åtta, inte så bra men jag är fortfarande trött så ska duscha sen sova. Men vi hörs imorgon.Hejdå  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En tjej på 16år som skriver om livet i hel het

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Kategorier

Sök i bloggen

klocka

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

loggbok

plus i kassan

plusikassan.se

Lnk juice

bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards