koliten

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av koliten - 2 juni 2010 20:44

Hejsan, har haft fullt upp idga därför har jag inte kunnat skrivit. Men nu har jag satt mej ner och tagit det lugnt.
Idag så va jag först i skolan, fick vet att jag har g i matte:D är skit glad. efter skolan drog jag hem och solade en timme sen var jag  tvugen att åkta tillbaka till skolan och gå på möte. Mötet gick skit bra fick bara beröm av läraren och rektorn. Efter möte drog jag till madde och satt och snacka med henne. de är så udnerbart att ha en kompis som henne. som man verkligen kan prata allt med.Ett stort PLUS till madde:D Sen så gick vi till kommunhuset för madde skulle hämta ut papprerna om sitt sommarjobb sen gick vi och solade. Va grymt varmt, men lite färg tror jag vi fick:p Efter det åkte jag hem och nu har jag precis pluggat klart så ska äta middag sen titta på csi och efter det blir det sova för mej, så åter kommer imorgon.Hejdå  

Av koliten - 2 juni 2010 11:58

Hejsan, sitter hemma på lunchen och äter lite. imorse gjorde jag np i matte, det gick så där tyckte jag. Och nu efter lunch ska jag göra np i engelska. asså de är pratdelen i båda ämnena. Efter skolan sen blir det hem och plugga lite sen ska jag på möte i skolan.Men nu måste jag dra till skolan.Hejdå  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En tjej på 16år som skriver om livet i hel het

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Kategorier

Sök i bloggen

klocka

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

loggbok

plus i kassan

plusikassan.se

Lnk juice

bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards