koliten

Alla inlägg den 7 juni 2010

ute

Av koliten - 7 juni 2010 22:16

hejsan, ikväll har ja vart med julia, niklas och någon till kille som jag just nu inte kommer ihåg namnet på:/ men iaf, vi va ute i en lekpark sen kom jessica,alexandra, anna och emma. men jag drog vid nio. Sen så har jag bara kollat tv. Men nu ska jag sova, det är ju skola imorgon.Godnatt  

Av koliten - 7 juni 2010 17:21

förlåt har haft fullt upp i helgen, det va bal i lördags. Det va så grymt jävla roligt. jag har haft skit ont i mina vader efter det:p
Men iaf idag va det skola, har typ inte gjort ett skit bara suttit. Sen så var jag handla lite åt mamma . sen blev det dra till mormor en stund. Va där och tog massa kort:P jag har fått en  systemkamera så tar jätte mycket kort nu. Och jag ska börja skriva mer i bloggen och då kommer de komma upp mycket kort.

 vi får snart en gäst, mammas kompis kommer så måste hjälpa mamma med maten.Hejdå  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En tjej på 16år som skriver om livet i hel het

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Kategorier

Sök i bloggen

klocka

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

loggbok

plus i kassan

plusikassan.se

Lnk juice

bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards