koliten

Alla inlägg den 23 juni 2010

Av koliten - 23 juni 2010 20:11

   hejsan, idag så har jag var ute i solen. jag tog bort mammas döda blomma och sen så solade jag:) vid fem drog jag till tåget och åkte till kungsängen och mötte mamma och pappa. dom hämta mej vid tåget så åkte vi och handla mat till midsommar:p efter blev det ´hem och åt . nu sitter jag här och väntar på att pappa ska komma hem, han är ner vid husvagnen och fixar lite saker. för när han kommer hem ska jag städa poolen så vi sen kan börja fylla den med vatten:p men nu ska jag titta lite tv och läsa min solo tidining som jag har köpt:$  


saknar dej min bebis ( han är i dalarna med mormor om någon undrar)

 

Av koliten - 23 juni 2010 13:07

Hejsan, förlåt att jag inte skrev igår men jag sov i tält från måndag till tisdag och då sov jag itne på hela natten så somnade halv åtta igår på morgonen. och sen sov jag nästan hela dagen, va skit trött och hade skit ont i huvudet:(

idag ska jag bara vara hemma och sola. Finns inget annat att göra, ingen vill ju hitta på något. Funderar på att åka till karlmarsand och sola själv men det känns lite tråkigt:p

Men nu ska jag ut i solen:D   


Balen 5/6-10

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En tjej på 16år som skriver om livet i hel het

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Kategorier

Sök i bloggen

klocka

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

loggbok

plus i kassan

plusikassan.se

Lnk juice

bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards